captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 196
بازدید سال : 997
بازدید کلی : 78697
JD.com در جشنواره خرید سالانه آنلاین ، 38B $ فروش دارد

خریدهای آنلاین سالانه "618" JD.com با خرید معامله ای به ارزش 269.2 میلیارد یوان (38 میلیارد دلار) انجام داد ، زیرا مصرف کنندگان در اولین فروش عمده تجارت الکترونیکی چین از زمان آغاز این بیماری همه گیر شدند.


نرخ بهره امسال 33٪ بیشتر از 201.5 میلیارد یوان در سال گذشته بود. این نشان دهنده تغییر فزاینده به خرید آنلاین است زیرا مصرف کنندگان از فروشگاه های آجر و ملات جلوگیری می کنند.

رویداد خرید "618" ، که به طور معمول از اول ژوئن تا 18 ژوئن برگزار می شود ، نخستین بار توسط JD.com برای رقیب جشنواره روز Singles '11 نوامبر Alibaba ساخته شد. این فشار از نزدیک به عنوان فشارسنجی از مصرف کنندگان برای هزینه های تحت فشار قرار گرفته از این بیماری رعایت می شود. اقتصاد چین برای اولین بار طی نزدیک به سه دهه در سه ماهه اول سال جاری منعقد شد.

کالاهای وارداتی در بین مشتریان JD.com ، که محصولات لوکس ، تراش برقی و دستگاه های قهوه را خراب می کردند ، محبوب شد. به گفته این شرکت ، برخی از محبوب ترین مارک ها در بین مشتریان ، اپل ، پاناسونیک ، سونی و فیلیپس بودند.

به گفته این گزارش ، بیش از 70٪ مشتری های جدید که در طول فروش اقلامی را خریداری کرده اند از شهرهای کوچکتر منطقه نیز آمده اند.

اگرچه غرفه خرید 618 توسط JD.com برگزار می شود ، اما رقبا Alibaba و Pinduoduo و سایر خرده فروشان چینی نیز تخفیف هایی را ارائه می دهند.

Xu Lei ، رئیس JD Retail ، قبل از مراسم نشان دادن لیست JD.com در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ در دفتر مرکزی JD.com در پکن ، پنجشنبه ، 18 ژوئن ، 2020 واکنش نشان می دهد. شرکت تجارت الکترونیکی چینی JD.com روز پنجشنبه سهام پس از جمع آوری 3.9 میلیارد دلار در فروش سهم ، تقریباً 6٪ در اولین حضور خود در هنگ کنگ رشد کرد. (عکس AP / ننگ هان گوان)
در سال جاری ، JD.com تجارت الکترونیکی با پخش مستقیم جریان برق را دوبرابر کرده و 300،000 جریان زنده را در حدود سه هفته ارائه داده است که به خریداران امکان می دهد تا با فروشندگان و تأثیر گذاران در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را بدون اینکه هیچ وقت از جریان ویدیوی خارج شوند ، خریداری کنند. برای افزایش فروش ، این شرکت همچنین 10 میلیارد یوان (1.4 میلیارد دلار) یارانه در بالای تخفیف های بزرگ و کوپن برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

Xu Lei ، مدیر اجرایی JD Retail گفت: فروش مایحتاج روزانه و محصولات تازه به سرعت در شهرهای بزرگ چین و همچنین در شهرهای کوچکتر به سرعت در حال رشد است ، در حالی که لوازم خانگی کمتر به مراتب کمتر شده است.

وی گفت كه این تا حدودی به دلیل ضعف در بازار املاك و تا حدودی به دلیل محدودیت كورو ویروسی می تواند كارفرمایان را برای انجام نصب های حضوری دشوار كند.

شرکت کنندگان در حال ثبت رقم در حال فروش برای رویداد 618 در طی یک رویداد برای مشخص کردن لیست JD.com در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ در دفتر مرکزی JD.com در پکن در تاریخ پنج شنبه ، 18 ژوئن ، 2020. شرکت تجارت الکترونیکی چینی JD. روز سه شنبه بعد از این شرکت 3.9 میلیارد دلار برای فروش سهم ، سهام com با رشدی در حدود 6٪ در هنگ کنگ آغاز شد. (عکس AP / ننگ هان گوان)
سهام JD.com در اولین معاملات خود در روز پنجشنبه در هنگ کنگ 3.5 gained بدست آورد ، پس از آن که 3.9 میلیارد دلار در فروش سهام افزایش یافته است. سهام تقریباً 6٪ بالاتر از قیمت پیشنهادی آن افتتاح شد.



اولین حضور آن در حالی صورت می گیرد که در حال افزایش فشارهای نظارتی و بدتر شدن روابط بین پکن و واشنگتن که تعداد شرکت های چینی از بازارهای سرمایه ایالات متحده می توانند شرکت های چینی را از لیست سرمایه های خود در لیست Hong Kong نشان دهند.

"وقتی شش سال پیش به عموم رفتیم ، ساختار سهامدار ما در بازار سرمایه در آن زمان هنوز به اروپا و ایالات متحده متمایل بود ، در سالهای اخیر ، اگرچه ما در کسب و کار بین المللی خود پیشرفت هایی داشته ایم ، اما کاربران اصلی و تجارت JD هستیم. کام هنوز هم به طور عمده در سرزمین اصلی چین است. "

وی گفت كه این شركت تصمیم گرفته است كه لیست ثانویه خود را در هنگ كنگ برگزار كند زیرا این كشور یكی از "اقتصادهای آزاد بازار جهان" است و به این دلیل كه سرمایه گذاران در هنگ كنگ مشاغل سرزمین اصلی را می فهمند و بسیار "بالغ" و "پایدار" هستند.

خریدهای آنلاین سالانه "618" JD.com با خرید معامله ای به ارزش 269.2 میلیارد یوان (38 میلیارد دلار) انجام داد ، زیرا مصرف کنندگان در اولین فروش عمده تجارت الکترونیکی چین از زمان آغاز این بیماری همه گیر شدند.


نرخ بهره امسال 33٪ بیشتر از 201.5 میلیارد یوان در سال گذشته بود. این نشان دهنده تغییر فزاینده به خرید آنلاین است زیرا مصرف کنندگان از فروشگاه های آجر و ملات جلوگیری می کنند.

رویداد خرید "618" ، که به طور معمول از اول ژوئن تا 18 ژوئن برگزار می شود ، نخستین بار توسط JD.com برای رقیب جشنواره روز Singles '11 نوامبر Alibaba ساخته شد. این فشار از نزدیک به عنوان فشارسنجی از مصرف کنندگان برای هزینه های تحت فشار قرار گرفته از این بیماری رعایت می شود. اقتصاد چین برای اولین بار طی نزدیک به سه دهه در سه ماهه اول سال جاری منعقد شد.

کالاهای وارداتی در بین مشتریان JD.com ، که محصولات لوکس ، تراش برقی و دستگاه های قهوه را خراب می کردند ، محبوب شد. به گفته این شرکت ، برخی از محبوب ترین مارک ها در بین مشتریان ، اپل ، پاناسونیک ، سونی و فیلیپس بودند.

به گفته این گزارش ، بیش از 70٪ مشتری های جدید که در طول فروش اقلامی را خریداری کرده اند از شهرهای کوچکتر منطقه نیز آمده اند.

اگرچه غرفه خرید 618 توسط JD.com برگزار می شود ، اما رقبا Alibaba و Pinduoduo و سایر خرده فروشان چینی نیز تخفیف هایی را ارائه می دهند.

Xu Lei ، رئیس JD Retail ، قبل از مراسم نشان دادن لیست JD.com در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ در دفتر مرکزی JD.com در پکن ، پنجشنبه ، 18 ژوئن ، 2020 واکنش نشان می دهد. شرکت تجارت الکترونیکی چینی JD.com روز پنجشنبه سهام پس از جمع آوری 3.9 میلیارد دلار در فروش سهم ، تقریباً 6٪ در اولین حضور خود در هنگ کنگ رشد کرد. (عکس AP / ننگ هان گوان)
در سال جاری ، JD.com تجارت الکترونیکی با پخش مستقیم جریان برق را دوبرابر کرده و 300،000 جریان زنده را در حدود سه هفته ارائه داده است که به خریداران امکان می دهد تا با فروشندگان و تأثیر گذاران در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را بدون اینکه هیچ وقت از جریان ویدیوی خارج شوند ، خریداری کنند. برای افزایش فروش ، این شرکت همچنین 10 میلیارد یوان (1.4 میلیارد دلار) یارانه در بالای تخفیف های بزرگ و کوپن برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

Xu Lei ، مدیر اجرایی JD Retail گفت: فروش مایحتاج روزانه و محصولات تازه به سرعت در شهرهای بزرگ چین و همچنین در شهرهای کوچکتر به سرعت در حال رشد است ، در حالی که لوازم خانگی کمتر به مراتب کمتر شده است.

وی گفت كه این تا حدودی به دلیل ضعف در بازار املاك و تا حدودی به دلیل محدودیت كورو ویروسی می تواند كارفرمایان را برای انجام نصب های حضوری دشوار كند.

شرکت کنندگان در حال ثبت رقم در حال فروش برای رویداد 618 در طی یک رویداد برای مشخص کردن لیست JD.com در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ در دفتر مرکزی JD.com در پکن در تاریخ پنج شنبه ، 18 ژوئن ، 2020. شرکت تجارت الکترونیکی چینی JD. روز سه شنبه بعد از این شرکت 3.9 میلیارد دلار برای فروش سهم ، سهام com با رشدی در حدود 6٪ در هنگ کنگ آغاز شد. (عکس AP / ننگ هان گوان)
سهام JD.com در اولین معاملات خود در روز پنجشنبه در هنگ کنگ 3.5 gained بدست آورد ، پس از آن که 3.9 میلیارد دلار در فروش سهام افزایش یافته است. سهام تقریباً 6٪ بالاتر از قیمت پیشنهادی آن افتتاح شد.



اولین حضور آن در حالی صورت می گیرد که در حال افزایش فشارهای نظارتی و بدتر شدن روابط بین پکن و واشنگتن که تعداد شرکت های چینی از بازارهای سرمایه ایالات متحده می توانند شرکت های چینی را از لیست سرمایه های خود در لیست Hong Kong نشان دهند.

"وقتی شش سال پیش به عموم رفتیم ، ساختار سهامدار ما در بازار سرمایه در آن زمان هنوز به اروپا و ایالات متحده متمایل بود ، در سالهای اخیر ، اگرچه ما در کسب و کار بین المللی خود پیشرفت هایی داشته ایم ، اما کاربران اصلی و تجارت JD هستیم. کام هنوز هم به طور عمده در سرزمین اصلی چین است. "

وی گفت كه این شركت تصمیم گرفته است كه لیست ثانویه خود را در هنگ كنگ برگزار كند زیرا این كشور یكی از "اقتصادهای آزاد بازار جهان" است و به این دلیل كه سرمایه گذاران در هنگ كنگ مشاغل سرزمین اصلی را می فهمند و بسیار "بالغ" و "پایدار" هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 794
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود