captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 160
بازدید سال : 765
بازدید کلی : 78465
آزمایشات از نوع اول ناسا به دنبال مدیریت هواپیماهای بدون سرنشین در شهرها است

ناسا مرحله نهایی یک تلاش چهار ساله را برای توسعه یک سیستم ملی مدیریت ترافیک برای هواپیماهای بدون سرنشین آغاز کرده است ، و آزمایش آنها را برای اولین بار در شهرها فراتر از دید اپراتور به عنوان مشاغل در آینده به دنبال رونمایی از دستگاه های بدون سرنشین در درایوهای بالا است. خیابان ها و ساختمان های شلوغ


هواپیماهای بدون سرنشین متعدد در همین هفته در مرکز شهر رینو همزمان با یک سری از شبیه سازیها آزمایش فن آوری در حال ظهور را به هوا بردند که روزی برای مدیریت صدها هزار هواپیمای تجاری بدون سرنشین کوچک که تحویل بسته ، پیتزا و لوازم پزشکی دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوید کورسمایر ، مدیر تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات آمس ناسا در کوه مانیتور ، کالیفرنیا ، گفت: "این فعالیت جدیدترین و فنی ترین چالشی است که ما با سیستم های هوایی بدون سرنشین انجام داده ایم."

یک هواپیمای بدون سرنشین خودمختار روز سه شنبه از پشت بام یک پارکینگ کازینوی پنج طبقه و از پشت بام دیگر خارج از نمای خیابان عبور کرد. این حسگر قبل از بازگشت به مرکز لپ تاپ ، سنسورهای مادون قرمز را تنظیم می کند.

مجهز به GPS ، دیگران در فاصله بالاتر از چراغهای شهری به یکدیگر پرواز نکردند اما توانستند از برخورد با سیستمهای ردیابی پردازنده متصل به رایانه های ناسا روی زمین جلوگیری کنند.

آزمایشات مشابهی در مناطق دور افتاده و روستایی انجام شده است. اداره حمل و نقل هوایی فدرال پیش از این پروازهای آزمایشی انفرادی را در شهرها مجاز کرده است اما هرگز برای هواپیماهای بدون سرنشین چندگانه یا خارج از دید اپراتور.

در این عکس در تاریخ 21 مه 2019 ، دو هواپیمای بدون سرنشین در بالای دریاچه خیابان واقع در شهر رنو ، نوویچ ، به عنوان بخشی از شبیه سازی ناسا برای آزمایش فن آوری در حال ظهور پرواز می کنند که روزی برای مدیریت سفر صدها هزار هواپیمای تجاری و بدون سرنشین استفاده می شود. وسایل نقلیه (پهپادها) که بسته ها را تحویل می دهند. این اولین بار است که چنین آزمایشاتی در یک مکان شهری انجام می شود. (عکس AP / اسکات سونر)
کریس والاخ ، مدیر اجرایی انستیتوی سیستم های خودمختار نوادا ، که در حال انجام تست های Reno از هواپیماهای بدون سرنشین است ، گفت: دور جدید آزمایشات که در تابستان امسال در رنو و کورپوس کریستی ، تگزاس برگزار می شود ، اولین بار است که شبیه سازی ها تمام این سناریوها را با هم ترکیب می کند. وسایل نقلیه یا پهپادها

وی گفت: "وقتی چهار سال پیش این پروژه را شروع كردیم ، بسیاری از ما تصور نمی كردیم كه امروز در اینجا بمانیم و در حال پرواز پهپادها با سیستم های بدون سرنشین پیشرفته از ساختمانهای بلند مرتفع شویم."

ران جانسون ، مدیر پروژه مدیریت ترافیک سامانه های هواپیماهای بدون سرنشین در مرکز تحقیقات آمس ناسا گفت: این تیم فلسفه "خزیدن ، راه رفتن ، دویدن" را پذیرفت و این آزمایشات در سال 2015 آغاز شد.

وی گفت: "ما قطعاً در مرحله" اجرای "این تحولات در رنو هستیم."

در این عکس سه شنبه ، 21 می 2019 ، یک هواپیمای بدون سرنشین از پشت بام گاراژ پارکینگ کازینو کال نوا در مرکز شهر رنو ، نوویو ، به عنوان بخشی از شبیه سازی ناسا برای آزمایش فن آوری های نوظهور که روزی استفاده می شود برای مدیریت سفر از صدها هزار وسیله نقلیه هوایی تجاری و بدون سرنشین (پهپاد) که بسته هایی را تحویل می دهند. این اولین بار است که چنین آزمایشاتی در یک مکان شهری انجام می شود. (عکس AP / اسکات سونر)
نتایج با FAA به اشتراک گذاشته می شود. این آژانس قوانین پیشنهادی را در ژانویه ارائه می دهد که محدودیت هایی را برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر روی شلوغی را کاهش می دهد اما می گوید تا زمانی که تنظیم دیگری برای شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین هنگام پرواز انجام ندهد ، اتخاذ تصمیم نهایی نخواهد شد.



منتقدان ادعا می کنند که FAA با استفاده از همان استاندارد ایمنی سفت و سخت که برای خطوط هوایی از آن استفاده می کند ، استفاده تجاری از هواپیماهای بدون سرنشین را ثابت کرده است.

"ذهنیت Silicon Valley وجود دارد که افراد نمی خواهند منتظر بمانند. بنابراین ، ما در تلاش هستیم تا تعادل بین کارآفرینی ناخواسته و اطمینان از انجام این کار را با اطمینان انجام دهیم. جانسون گفت.

شرکت آمازون و فدرال اکسپرس از جمله شرکت هایی هستند که امیدوارند تا سال 2020 محصولات مصرفی را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ارسال کنند. شرکت تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Flirtey سال گذشته آزمایش تحویل دفیبریلاتورها برای بیماران ایست قلبی را در سال گذشته در رنو تحت نظارت FAA آغاز کرد.

جانسون گفت كه شهرها به دليل محدود بودن در زمين هاي كوچك در زمين ساختمان هاي بلند كه مشكلات ناوبري و ارتباطات را ايجاد مي كنند ، بزرگترين چالش ها را نشان مي دهند.

وی گفت که از اوایل مشخص شد كه برنامه های مدیریت سفر برای هواپیماهای بدون سرنشین باید كاملاً اتوماتیک باشند زیرا كنترل كنندگان ترافیك هوایی FAA نمی توانند مسئولیت سنگین کاری را تحمل كنند.

جانسون گفت ، این سیستم با کمک 36 شریک خصوصی از جمله تولیدکننده های هواپیماهای بدون سرنشین ، اپراتورها ، توسعه دهندگان نرم افزار و سایر ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث در حال آزمایش است.

این سیستم با استفاده از نرم افزاری بر روی زمینی که برنامه ها و موقعیت های پروازی را با دیگر سیستم های نرم افزاری ارتباط برقرار می کند. این هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به برنامه هایی برای فرود ، جلوگیری از تصادف ، نظارت ، تشخیص و شناسایی ، دوربین های نوری و سیستم هایی مشابه رادار است که با لیزر کار می کنند.

در این عکس سه شنبه ، 21 می 2019 ، یک محقق موقعیتی برای یافتن هواپیمای بدون سرنشین برای سقوط در پشت بام گاراژ پارکینگ کازینو در مرکز شهر رنو ، نوویچ ، جایی که ناسا نخستین آزمایش های بدون سرنشین در نوع خود را در یک مکان شهری انجام داد. مجموعه ای از شبیه سازی ها در حال آزمایش فناوری های نوظهور هستند که روزی برای مدیریت سفر صدها هزار وسیله نقلیه هوایی تجاری و بدون سرنشین (پهپاد) که بسته هایی را تحویل می دهند ، مورد استفاده قرار می گیرند. (عکس AP / اسکات سونر)
Huy Tran ، مدیر هوانوردی در مرکز تحقیقات آمس ناسا گفت: سرپرستان وی در دفتر ناسا از شنیدن آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین در رنو شگفت زده شدند.

او گفت: "آنها گفتند:" آیا شما دیوانه هستید؟ " "ما امیدواریم که (تست در این تست) رنو نشان دهد که هواپیماهای بدون سرنشین می توانند با خیال راحت پرواز و پرواز شوند."

ناسا مرحله نهایی یک تلاش چهار ساله را برای توسعه یک سیستم ملی مدیریت ترافیک برای هواپیماهای بدون سرنشین آغاز کرده است ، و آزمایش آنها را برای اولین بار در شهرها فراتر از دید اپراتور به عنوان مشاغل در آینده به دنبال رونمایی از دستگاه های بدون سرنشین در درایوهای بالا است. خیابان ها و ساختمان های شلوغ


هواپیماهای بدون سرنشین متعدد در همین هفته در مرکز شهر رینو همزمان با یک سری از شبیه سازیها آزمایش فن آوری در حال ظهور را به هوا بردند که روزی برای مدیریت صدها هزار هواپیمای تجاری بدون سرنشین کوچک که تحویل بسته ، پیتزا و لوازم پزشکی دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوید کورسمایر ، مدیر تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات آمس ناسا در کوه مانیتور ، کالیفرنیا ، گفت: "این فعالیت جدیدترین و فنی ترین چالشی است که ما با سیستم های هوایی بدون سرنشین انجام داده ایم."

یک هواپیمای بدون سرنشین خودمختار روز سه شنبه از پشت بام یک پارکینگ کازینوی پنج طبقه و از پشت بام دیگر خارج از نمای خیابان عبور کرد. این حسگر قبل از بازگشت به مرکز لپ تاپ ، سنسورهای مادون قرمز را تنظیم می کند.

مجهز به GPS ، دیگران در فاصله بالاتر از چراغهای شهری به یکدیگر پرواز نکردند اما توانستند از برخورد با سیستمهای ردیابی پردازنده متصل به رایانه های ناسا روی زمین جلوگیری کنند.

آزمایشات مشابهی در مناطق دور افتاده و روستایی انجام شده است. اداره حمل و نقل هوایی فدرال پیش از این پروازهای آزمایشی انفرادی را در شهرها مجاز کرده است اما هرگز برای هواپیماهای بدون سرنشین چندگانه یا خارج از دید اپراتور.

در این عکس در تاریخ 21 مه 2019 ، دو هواپیمای بدون سرنشین در بالای دریاچه خیابان واقع در شهر رنو ، نوویچ ، به عنوان بخشی از شبیه سازی ناسا برای آزمایش فن آوری در حال ظهور پرواز می کنند که روزی برای مدیریت سفر صدها هزار هواپیمای تجاری و بدون سرنشین استفاده می شود. وسایل نقلیه (پهپادها) که بسته ها را تحویل می دهند. این اولین بار است که چنین آزمایشاتی در یک مکان شهری انجام می شود. (عکس AP / اسکات سونر)
کریس والاخ ، مدیر اجرایی انستیتوی سیستم های خودمختار نوادا ، که در حال انجام تست های Reno از هواپیماهای بدون سرنشین است ، گفت: دور جدید آزمایشات که در تابستان امسال در رنو و کورپوس کریستی ، تگزاس برگزار می شود ، اولین بار است که شبیه سازی ها تمام این سناریوها را با هم ترکیب می کند. وسایل نقلیه یا پهپادها

وی گفت: "وقتی چهار سال پیش این پروژه را شروع كردیم ، بسیاری از ما تصور نمی كردیم كه امروز در اینجا بمانیم و در حال پرواز پهپادها با سیستم های بدون سرنشین پیشرفته از ساختمانهای بلند مرتفع شویم."

ران جانسون ، مدیر پروژه مدیریت ترافیک سامانه های هواپیماهای بدون سرنشین در مرکز تحقیقات آمس ناسا گفت: این تیم فلسفه "خزیدن ، راه رفتن ، دویدن" را پذیرفت و این آزمایشات در سال 2015 آغاز شد.

وی گفت: "ما قطعاً در مرحله" اجرای "این تحولات در رنو هستیم."

در این عکس سه شنبه ، 21 می 2019 ، یک هواپیمای بدون سرنشین از پشت بام گاراژ پارکینگ کازینو کال نوا در مرکز شهر رنو ، نوویو ، به عنوان بخشی از شبیه سازی ناسا برای آزمایش فن آوری های نوظهور که روزی استفاده می شود برای مدیریت سفر از صدها هزار وسیله نقلیه هوایی تجاری و بدون سرنشین (پهپاد) که بسته هایی را تحویل می دهند. این اولین بار است که چنین آزمایشاتی در یک مکان شهری انجام می شود. (عکس AP / اسکات سونر)
نتایج با FAA به اشتراک گذاشته می شود. این آژانس قوانین پیشنهادی را در ژانویه ارائه می دهد که محدودیت هایی را برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر روی شلوغی را کاهش می دهد اما می گوید تا زمانی که تنظیم دیگری برای شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین هنگام پرواز انجام ندهد ، اتخاذ تصمیم نهایی نخواهد شد.



منتقدان ادعا می کنند که FAA با استفاده از همان استاندارد ایمنی سفت و سخت که برای خطوط هوایی از آن استفاده می کند ، استفاده تجاری از هواپیماهای بدون سرنشین را ثابت کرده است.

"ذهنیت Silicon Valley وجود دارد که افراد نمی خواهند منتظر بمانند. بنابراین ، ما در تلاش هستیم تا تعادل بین کارآفرینی ناخواسته و اطمینان از انجام این کار را با اطمینان انجام دهیم. جانسون گفت.

شرکت آمازون و فدرال اکسپرس از جمله شرکت هایی هستند که امیدوارند تا سال 2020 محصولات مصرفی را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ارسال کنند. شرکت تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Flirtey سال گذشته آزمایش تحویل دفیبریلاتورها برای بیماران ایست قلبی را در سال گذشته در رنو تحت نظارت FAA آغاز کرد.

جانسون گفت كه شهرها به دليل محدود بودن در زمين هاي كوچك در زمين ساختمان هاي بلند كه مشكلات ناوبري و ارتباطات را ايجاد مي كنند ، بزرگترين چالش ها را نشان مي دهند.

وی گفت که از اوایل مشخص شد كه برنامه های مدیریت سفر برای هواپیماهای بدون سرنشین باید كاملاً اتوماتیک باشند زیرا كنترل كنندگان ترافیك هوایی FAA نمی توانند مسئولیت سنگین کاری را تحمل كنند.

جانسون گفت ، این سیستم با کمک 36 شریک خصوصی از جمله تولیدکننده های هواپیماهای بدون سرنشین ، اپراتورها ، توسعه دهندگان نرم افزار و سایر ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث در حال آزمایش است.

این سیستم با استفاده از نرم افزاری بر روی زمینی که برنامه ها و موقعیت های پروازی را با دیگر سیستم های نرم افزاری ارتباط برقرار می کند. این هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به برنامه هایی برای فرود ، جلوگیری از تصادف ، نظارت ، تشخیص و شناسایی ، دوربین های نوری و سیستم هایی مشابه رادار است که با لیزر کار می کنند.

در این عکس سه شنبه ، 21 می 2019 ، یک محقق موقعیتی برای یافتن هواپیمای بدون سرنشین برای سقوط در پشت بام گاراژ پارکینگ کازینو در مرکز شهر رنو ، نوویچ ، جایی که ناسا نخستین آزمایش های بدون سرنشین در نوع خود را در یک مکان شهری انجام داد. مجموعه ای از شبیه سازی ها در حال آزمایش فناوری های نوظهور هستند که روزی برای مدیریت سفر صدها هزار وسیله نقلیه هوایی تجاری و بدون سرنشین (پهپاد) که بسته هایی را تحویل می دهند ، مورد استفاده قرار می گیرند. (عکس AP / اسکات سونر)
Huy Tran ، مدیر هوانوردی در مرکز تحقیقات آمس ناسا گفت: سرپرستان وی در دفتر ناسا از شنیدن آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین در رنو شگفت زده شدند.

او گفت: "آنها گفتند:" آیا شما دیوانه هستید؟ " "ما امیدواریم که (تست در این تست) رنو نشان دهد که هواپیماهای بدون سرنشین می توانند با خیال راحت پرواز و پرواز شوند."

تعداد بازدید از این مطلب: 783
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود