captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 64
باردید دیروز : 373
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 1567
بازدید سال : 13238
بازدید کلی : 58445
پلت فرم Qualcomm برای اوقات خوبی در واقعیت گسترده مستقل آماده است

شما در مورد واقعیت مجازی چیزهای زیادی شنیده اید ، و نه همیشه با رنگین کمان وصل شده است. (نیکول کوبی در Alphr به خوانندگان یادآوری کرد که "هدست های VR بهبود یافته و قیمت ها کاهش یافته است. پس چرا آنها نمی فروشند؟ استوارت به یک دلیل اصلی اشاره می کند : هدفون ناراحت کننده است. آنها همچنین در بعضی موارد باعث بیماری حرکتی می شوند و از نظر اجتماعی منزوی هستند. زیرا بینایی در هر دو چشم مسدود است. اوه ، و آنها سنگین هستند. ")


در مورد واقعیت افزوده صحبت های زیادی شده است.

اما شما از XR چه می کنید؟

کوالکام به شدت روی دومی متمرکز شده است که فقط برای واقعیت گسترده کوتاه است. طراحی خبر : "Qualcomm موقعیت خود را به عنوان تراشه ساز در پشت تجربیات تلفن همراه VR ، AR و MR قرار می دهد."

کریس ویلتز، سردبیر ارشد در طراحی اخبار ، گفت: مدت های طولانی واقعیت "شامل واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) و آینده از دستگاه های صاف و صیقلی و قادر به ارائه XR تجربه که اراده برای کاربران غیر قابل تصور باشد. "

اینجاست که کوالکام در مرحله مرکز قرار دارد. ویلتز گفت: این چیپ ساز "مدتی است که به دنبال ایجاد تراشه ها و سایر سخت افزارهای بهینه شده برای XR است."

آخرین اخبار در این راستا ، معرفی Qualcomm از بستر جدیدی به نام Snapdragon XR1 است. این یک پلت فرم اختصاصی XR است که Qualcomm گفت "مهندسی شده است تا XR را برای همه به واقعیت تبدیل کند". این پلتفرم برای هدست های AR و VR طراحی شده است.

اینجاست که کایل ویگرز در VentureBeat به ویژه در پین کردن آنچه که درباره سیستم عامل جدید بسیار ویژه است ، بسیار مفید است. وی اظهار داشت كه برخلاف طرح های مرجع قبلی ، فقط برای VR مشخص نشده است. وی به نقل از هوگو سوارت ، رئیس مدیریت بازرگانی XR در کوالکام گفت: "این است ... برای دسته مستقل VR و AR [هدست] ساخته شده است ،"


فواد Abazovic در Fudzilla روز چهارشنبه گفت که هوگو سبزه مایل به سیاه کوالکام معتقد بودند که مستقل جریان اصلی بود کلیدی عنصر برای محبوبیت از XR و XR1 تراشه اندازه مناسب برای این بخش بازار بود.

ضبط ، اشتراک گذاری ، بازی در هر نقطه ، تماشای هر کجا. این اطلاعیه همچنین به عنوان یک بستر برای توسعه دستگاهها ، به نصب شده ها اختصاص داده شده است.

پلت فرم XR1 قطعنامه خروجی می تواند تا 4K (3840 X 2160) در قطعنامه در 60 فریم در ثانیه در سراسر یک یا دو OLED یا LCD صفحه نمایش، گفت: به VentureBeat .

از آزادی بیشتری برای جابجایی انتظار داشته باشید: "با ردیابی سر و قابلیت های کنترل سه بعدی و شش درجه ای (3DoF ، 6DoF) برای دستگاه های XR ، پلتفرم Snapdragon XR1 سطح آزادی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند در اطراف ، تعامل و بازی قرار بگیرند. در دنیای مجازی و افزودنی آنها. "

در این بیانیه جزئیات فنی دیگری در مورد XR1 ارائه شده است. این "معماری محاسبات ناهمگن Qualcomm Technologies" را ادغام می کند.

این شامل CPU چند هسته ای ARM ، پردازنده بردار ، GPU و Qualcomm AI Engine است. سایر ویژگی ها یک لایه سرویس پیشرفته نرم افزار XR ، یادگیری ماشین و کیت توسعه نرم افزار Snapdragon XR ( SDK ) است.

در حال حرکت رو به جلو، مسلمان گفت کوالکام در حال حاضر دارای برخی از تولید کنندگان امضا تا استفاده از پلت فرم XR1 در هدست های آینده است. کوالکام اعلام کرد OEMS Meta ، Vive ، Vuzix و Pico روی پلتفرم XR1 کار می کنند .

شما در مورد واقعیت مجازی چیزهای زیادی شنیده اید ، و نه همیشه با رنگین کمان وصل شده است. (نیکول کوبی در Alphr به خوانندگان یادآوری کرد که "هدست های VR بهبود یافته و قیمت ها کاهش یافته است. پس چرا آنها نمی فروشند؟ استوارت به یک دلیل اصلی اشاره می کند : هدفون ناراحت کننده است. آنها همچنین در بعضی موارد باعث بیماری حرکتی می شوند و از نظر اجتماعی منزوی هستند. زیرا بینایی در هر دو چشم مسدود است. اوه ، و آنها سنگین هستند. ")


در مورد واقعیت افزوده صحبت های زیادی شده است.

اما شما از XR چه می کنید؟

کوالکام به شدت روی دومی متمرکز شده است که فقط برای واقعیت گسترده کوتاه است. طراحی خبر : "Qualcomm موقعیت خود را به عنوان تراشه ساز در پشت تجربیات تلفن همراه VR ، AR و MR قرار می دهد."

کریس ویلتز، سردبیر ارشد در طراحی اخبار ، گفت: مدت های طولانی واقعیت "شامل واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) و آینده از دستگاه های صاف و صیقلی و قادر به ارائه XR تجربه که اراده برای کاربران غیر قابل تصور باشد. "

اینجاست که کوالکام در مرحله مرکز قرار دارد. ویلتز گفت: این چیپ ساز "مدتی است که به دنبال ایجاد تراشه ها و سایر سخت افزارهای بهینه شده برای XR است."

آخرین اخبار در این راستا ، معرفی Qualcomm از بستر جدیدی به نام Snapdragon XR1 است. این یک پلت فرم اختصاصی XR است که Qualcomm گفت "مهندسی شده است تا XR را برای همه به واقعیت تبدیل کند". این پلتفرم برای هدست های AR و VR طراحی شده است.

اینجاست که کایل ویگرز در VentureBeat به ویژه در پین کردن آنچه که درباره سیستم عامل جدید بسیار ویژه است ، بسیار مفید است. وی اظهار داشت كه برخلاف طرح های مرجع قبلی ، فقط برای VR مشخص نشده است. وی به نقل از هوگو سوارت ، رئیس مدیریت بازرگانی XR در کوالکام گفت: "این است ... برای دسته مستقل VR و AR [هدست] ساخته شده است ،"


فواد Abazovic در Fudzilla روز چهارشنبه گفت که هوگو سبزه مایل به سیاه کوالکام معتقد بودند که مستقل جریان اصلی بود کلیدی عنصر برای محبوبیت از XR و XR1 تراشه اندازه مناسب برای این بخش بازار بود.

ضبط ، اشتراک گذاری ، بازی در هر نقطه ، تماشای هر کجا. این اطلاعیه همچنین به عنوان یک بستر برای توسعه دستگاهها ، به نصب شده ها اختصاص داده شده است.

پلت فرم XR1 قطعنامه خروجی می تواند تا 4K (3840 X 2160) در قطعنامه در 60 فریم در ثانیه در سراسر یک یا دو OLED یا LCD صفحه نمایش، گفت: به VentureBeat .

از آزادی بیشتری برای جابجایی انتظار داشته باشید: "با ردیابی سر و قابلیت های کنترل سه بعدی و شش درجه ای (3DoF ، 6DoF) برای دستگاه های XR ، پلتفرم Snapdragon XR1 سطح آزادی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند در اطراف ، تعامل و بازی قرار بگیرند. در دنیای مجازی و افزودنی آنها. "

در این بیانیه جزئیات فنی دیگری در مورد XR1 ارائه شده است. این "معماری محاسبات ناهمگن Qualcomm Technologies" را ادغام می کند.

این شامل CPU چند هسته ای ARM ، پردازنده بردار ، GPU و Qualcomm AI Engine است. سایر ویژگی ها یک لایه سرویس پیشرفته نرم افزار XR ، یادگیری ماشین و کیت توسعه نرم افزار Snapdragon XR ( SDK ) است.

در حال حرکت رو به جلو، مسلمان گفت کوالکام در حال حاضر دارای برخی از تولید کنندگان امضا تا استفاده از پلت فرم XR1 در هدست های آینده است. کوالکام اعلام کرد OEMS Meta ، Vive ، Vuzix و Pico روی پلتفرم XR1 کار می کنند .

تعداد بازدید از این مطلب: 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود