captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 199
بازدید سال : 1000
بازدید کلی : 78700
فروش جهانی اتومبیل برقی در سال 2017 بیش از 50 درصد: IEA

آژانس بین المللی انرژی در گزارشی چهارشنبه اعلام کرد: فروش خودروهای برقی در سراسر جهان در سال 2017 با 54 درصد رشد همراه بود و سهام جهانی را در آستانه سه میلیون در اختیار گرفت.


در چین ، بزرگترین بازار جهان برای وسایل نقلیه الکتریکی ، فروش نیز حدود نیمی از رشد داشته است اما سهم بازار آنها با 2.2 درصد اندک است.

در نروژ وسایل نقلیه برقی تقریباً بیشترین سهم در بازار را در اختیار دارند ، اما براساس آژانس بین المللی انرژی انرژی آژانس حتی 6.4 درصد هنوز هم وجود دارد.

با این وجود ، آژانس مستقر در پاریس نسبت به چشم انداز این بخش خوش بین بود.

در این گزارش آمده است: "سیاست های حمایتی و کاهش هزینه ها به احتمال زیاد منجر به رشد چشمگیر جذب بازار (وسایل نقلیه برقی) در دوره چشم انداز تا سال 2030 خواهد شد."

درصورتی که سیاستگذاران به تعهدات فعلی خود در قبال محیط زیست احترام بگذارند ، "تعداد وسایل نقلیه سبک برقی در جاده (تا 2030 به 125 میلیون می رسد)" ، اضافه شده است.

به گفته وی ، و اگر جاه طلبی های سیاسی بیشتر توسعه یابد ، این تعداد می تواند در سال 2030 به 220 میلیون نفر برسد.

اما آژانس انرژی بین المللی انرژی انرژی (IEA) اعلام كرد كه برای اینكه خودروهای آینده از سبقت بنزین و دیزل خود رقیب خود را پیشی بگیرند ، دولت ها باید رهبری كنند.

IEA گفت: "بازارهای اصلی از نظر حجم (چین) و سهم فروش (نروژ) شدیدترین فشار سیاست را دارند."

"با نگاه به آینده ، قوی ترین سیگنال های سیاست فعلی از دستورات اتومبیل برقی در چین و کالیفرنیا ، و همچنین پیشنهاد اخیر اتحادیه اروپا در مورد استانداردهای انتشار دی اکسید کربن (CO2) برای سال 2030 سرچشمه می گیرد."

اتحادیه اروپا متعهد شده است تا 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای خود را از سطح 1990 کاهش دهد و حداقل 27 درصد از انرژی تجدید پذیر خود استفاده کند.

فرانسه ، خانه دومین صنعت بزرگ اروپا بعد از آلمان ، با اعلام طرحی برای پایان دادن به فروش خودروهای بنزینی و دیزلی تا سال 2040 ، به عنوان بخشی از برنامه جاه طلبانه برای تحقق اهداف خود تحت توافق نامه اقلیمی پاریس ، پیشروی خود را ادامه داده است.

وسایل نقلیه برقی به جای بنزین یا دیزل از باتری ها استفاده می کنند و از این طریق آسیب های زیادی را به محیط وارد می کنند.

اما آنها بدون بحث و جدال نیستند.

اجزای اصلی باتری ها شامل کبالت معدنی هستند که بخش عمده آن از ناآرامی های جمهوری دموکراتیک کنگو ناشی می شود.

گروه های حقوق بشر نگرانی در مورد فساد در صنعت کبالت و اغلب شرایط نامناسب کار برای معدنچیان در DR کنگو را مطرح کرده اند.

آژانس بین المللی انرژی در گزارشی چهارشنبه اعلام کرد: فروش خودروهای برقی در سراسر جهان در سال 2017 با 54 درصد رشد همراه بود و سهام جهانی را در آستانه سه میلیون در اختیار گرفت.


در چین ، بزرگترین بازار جهان برای وسایل نقلیه الکتریکی ، فروش نیز حدود نیمی از رشد داشته است اما سهم بازار آنها با 2.2 درصد اندک است.

در نروژ وسایل نقلیه برقی تقریباً بیشترین سهم در بازار را در اختیار دارند ، اما براساس آژانس بین المللی انرژی انرژی آژانس حتی 6.4 درصد هنوز هم وجود دارد.

با این وجود ، آژانس مستقر در پاریس نسبت به چشم انداز این بخش خوش بین بود.

در این گزارش آمده است: "سیاست های حمایتی و کاهش هزینه ها به احتمال زیاد منجر به رشد چشمگیر جذب بازار (وسایل نقلیه برقی) در دوره چشم انداز تا سال 2030 خواهد شد."

درصورتی که سیاستگذاران به تعهدات فعلی خود در قبال محیط زیست احترام بگذارند ، "تعداد وسایل نقلیه سبک برقی در جاده (تا 2030 به 125 میلیون می رسد)" ، اضافه شده است.

به گفته وی ، و اگر جاه طلبی های سیاسی بیشتر توسعه یابد ، این تعداد می تواند در سال 2030 به 220 میلیون نفر برسد.

اما آژانس انرژی بین المللی انرژی انرژی (IEA) اعلام كرد كه برای اینكه خودروهای آینده از سبقت بنزین و دیزل خود رقیب خود را پیشی بگیرند ، دولت ها باید رهبری كنند.

IEA گفت: "بازارهای اصلی از نظر حجم (چین) و سهم فروش (نروژ) شدیدترین فشار سیاست را دارند."

"با نگاه به آینده ، قوی ترین سیگنال های سیاست فعلی از دستورات اتومبیل برقی در چین و کالیفرنیا ، و همچنین پیشنهاد اخیر اتحادیه اروپا در مورد استانداردهای انتشار دی اکسید کربن (CO2) برای سال 2030 سرچشمه می گیرد."

اتحادیه اروپا متعهد شده است تا 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای خود را از سطح 1990 کاهش دهد و حداقل 27 درصد از انرژی تجدید پذیر خود استفاده کند.

فرانسه ، خانه دومین صنعت بزرگ اروپا بعد از آلمان ، با اعلام طرحی برای پایان دادن به فروش خودروهای بنزینی و دیزلی تا سال 2040 ، به عنوان بخشی از برنامه جاه طلبانه برای تحقق اهداف خود تحت توافق نامه اقلیمی پاریس ، پیشروی خود را ادامه داده است.

وسایل نقلیه برقی به جای بنزین یا دیزل از باتری ها استفاده می کنند و از این طریق آسیب های زیادی را به محیط وارد می کنند.

اما آنها بدون بحث و جدال نیستند.

اجزای اصلی باتری ها شامل کبالت معدنی هستند که بخش عمده آن از ناآرامی های جمهوری دموکراتیک کنگو ناشی می شود.

گروه های حقوق بشر نگرانی در مورد فساد در صنعت کبالت و اغلب شرایط نامناسب کار برای معدنچیان در DR کنگو را مطرح کرده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 877
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود