captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 78
بازدید هفته : 512
بازدید ماه : 5630
بازدید سال : 5630
بازدید کلی : 50837
سیستم ایمنی کوادروتور تداخل محافظ را در برابر خرابی های روتور ارائه می دهد

ناظران هواپیماهای بدون سرنشین در مورد ایده ای مرتب صحبت می کنند که از نمونه اولیه محققان دانشگاه کوئینزلند استرالیا ، در بریزبن ، استرالیا پدید آمده است. آنها روی سیستم ایمنی روتور برای پهپادهای کوچک (چهار موتور) کار کرده اند.


آنها پاسخ خود ایمنی راه حل روتور ایمنی و ارائه آن را یک راه حل برای محافظت در برابر خطر حوادث مربوط تیغه در حال چرخش. این روتورها را متوقف کنید! راه حل آنها اطاعت می کند.

حلقه های نخ ریسی ، ترمز الکترومغناطیسی در این محلول وجود دارد.

"یک قفس اطراف ملخ هواپیما چرخش آهسته تر از پروانه و به طور مداوم در مواظب برای بیولوژیکی مواد با نزدیک شدن به تیغه، گفت:" جان Biggs در تک کرانچ .

پره ها توسط حلقه محصور می شوند و به طور انفعالی در اطراف همان محور پره ها می چرخند. هر جسمی که با حلقه تداخل داشته باشد منجر به کاهش سرعت چرخش حلقه می شود.


ایوان Ackerman IEEE Spectrum : "این یک ایده ساده است: یک حلقه پلاستیکی به سیستم روتور اضافه می شود که به دور صفحه روتور می چرخد ​​، به گونه ای که هر چیزی که با روتور ارتباط برقرار کند باید ابتدا با حلقه تماس برقرار کند و اگر هوپ یک مخاطب را حس می کند ، ترمزها را روی روتور قرار می دهد و آنقدر کم می کند که نیاز به یک انگشت را به نیاز به کمک باند تبدیل کند. "

یک مدار ایمنی تمام روتورها را کاهش می دهد. در نتیجه ، تیغه ها تا زمانی که جسم - مانند یک دست - تماس برقرار می کند ، بی ضرر می شوند و یا در غیر این صورت حرکت کاردستی را از جسم تغییر می دهند تا از تصادف جلوگیری کنند. اطلس جدید گفت: در حالی که انگشت حلقه را لمس می کند ، تیغه ها از چرخش متوقف نمی شوند ، در کمتر از 0.06 ثانیه .

حلقه ای که در اطراف پره ها جای گرفته است از مواد سفت و سخت و نیمه سفت ساخته شده است. سرعت چرخش آن به اندازه کافی سریع است تا بتواند یک پوسته محصور در اطراف تیغه ها را تشکیل دهد ، اما خیلی سریع نیست که یک خطر اضافی در نظر گرفته شود. یک سنسور سرعت چرخش حلقه را اندازه گیری می کند و هرگونه کند شدن چرخش باعث ترمز فوری کلیه روتور ها می شود.

UniQuest جزئیات مربوط به ویژگی ها را ارائه داد و گفت: "حلقه ای که در اطراف پره ها تعبیه شده است از مواد سفت و یا نیمه سفت و سخت ساخته شده است. سرعت چرخش آن به اندازه کافی سریع است تا بتواند به طور موثری پوسته محصور در اطراف پره ها را تشکیل دهد ، اما خیلی سریع هم نیست. یک سنسور سرعت چرخش حلقه را اندازه گیری می کند و هرگونه کند شدن چرخش باعث ترمز فوری کلیه روتورها می شود. "


ویدئویی که Rotor Safety خود را ارائه می دهد اظهار داشت که روتورهای پر سرعت می توانند خطرناک باشند. حتی روتورهای کوچک می توانند به افراد آسیب وارد کنند. ممکن است صدمات جدی باشد. آنها ممکن است از شلوغی تا حتی قطع عضو و از بین رفتن بین باشد. این ارائه دهنده فیلم گفت: هواپیماهای بدون سرنشین که در اطراف حومه شهرها و مراکز جمعیت فعالیت می کنند باید دلیلی برای نگرانی باشند.

اما صبر کنید چه کسی آنقدر محکم است که بتواند دست کسی را مستقیماً در مقابل پره های چرخان قرار دهد؟ این مشکل نیست.

اوان آکرمن در طیف IEEE : "عدم استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین شما به طور کلی توصیه خوبی است ، اما مشکلات معمولاً زمانی اتفاق می افتند که به هر دلیلی هواپیمای بدون سرنشین از کنترل شما فرار کند. شاید این تقصیر شما باشد ، شاید تقصیر این هواپیمای بدون سرنشین باشد. ، این بیت های نخ ریسی می توانند خسارت جدی وارد کنند. "

روتورهای معمولی در 4000-8000 دور در دقیقه می چرخند. روشی محافظتی که محققان پیشنهاد می دهند از ساختارهای موجود دوباره استفاده کنند. آنها گفتند که راه حل آنها به راحتی در چهار موتورهای موجود قابل جابجایی است.

آنها در مقاله ICRA 2018 با عنوان "ایمنی روتور System یک سیستم ایمنی روتور الکترومکانیکی برای هواپیماهای بدون سرنشین" توسط P Pounds و W Deer شرح مفصل و نتایج آزمایش خود را ارائه می دهند. بن Coxworth در New اطلس گفت: این تیم توسط دکتر پاول پوند هدایت می شد .

ناظران هواپیماهای بدون سرنشین در مورد ایده ای مرتب صحبت می کنند که از نمونه اولیه محققان دانشگاه کوئینزلند استرالیا ، در بریزبن ، استرالیا پدید آمده است. آنها روی سیستم ایمنی روتور برای پهپادهای کوچک (چهار موتور) کار کرده اند.


آنها پاسخ خود ایمنی راه حل روتور ایمنی و ارائه آن را یک راه حل برای محافظت در برابر خطر حوادث مربوط تیغه در حال چرخش. این روتورها را متوقف کنید! راه حل آنها اطاعت می کند.

حلقه های نخ ریسی ، ترمز الکترومغناطیسی در این محلول وجود دارد.

"یک قفس اطراف ملخ هواپیما چرخش آهسته تر از پروانه و به طور مداوم در مواظب برای بیولوژیکی مواد با نزدیک شدن به تیغه، گفت:" جان Biggs در تک کرانچ .

پره ها توسط حلقه محصور می شوند و به طور انفعالی در اطراف همان محور پره ها می چرخند. هر جسمی که با حلقه تداخل داشته باشد منجر به کاهش سرعت چرخش حلقه می شود.


ایوان Ackerman IEEE Spectrum : "این یک ایده ساده است: یک حلقه پلاستیکی به سیستم روتور اضافه می شود که به دور صفحه روتور می چرخد ​​، به گونه ای که هر چیزی که با روتور ارتباط برقرار کند باید ابتدا با حلقه تماس برقرار کند و اگر هوپ یک مخاطب را حس می کند ، ترمزها را روی روتور قرار می دهد و آنقدر کم می کند که نیاز به یک انگشت را به نیاز به کمک باند تبدیل کند. "

یک مدار ایمنی تمام روتورها را کاهش می دهد. در نتیجه ، تیغه ها تا زمانی که جسم - مانند یک دست - تماس برقرار می کند ، بی ضرر می شوند و یا در غیر این صورت حرکت کاردستی را از جسم تغییر می دهند تا از تصادف جلوگیری کنند. اطلس جدید گفت: در حالی که انگشت حلقه را لمس می کند ، تیغه ها از چرخش متوقف نمی شوند ، در کمتر از 0.06 ثانیه .

حلقه ای که در اطراف پره ها جای گرفته است از مواد سفت و سخت و نیمه سفت ساخته شده است. سرعت چرخش آن به اندازه کافی سریع است تا بتواند یک پوسته محصور در اطراف تیغه ها را تشکیل دهد ، اما خیلی سریع نیست که یک خطر اضافی در نظر گرفته شود. یک سنسور سرعت چرخش حلقه را اندازه گیری می کند و هرگونه کند شدن چرخش باعث ترمز فوری کلیه روتور ها می شود.

UniQuest جزئیات مربوط به ویژگی ها را ارائه داد و گفت: "حلقه ای که در اطراف پره ها تعبیه شده است از مواد سفت و یا نیمه سفت و سخت ساخته شده است. سرعت چرخش آن به اندازه کافی سریع است تا بتواند به طور موثری پوسته محصور در اطراف پره ها را تشکیل دهد ، اما خیلی سریع هم نیست. یک سنسور سرعت چرخش حلقه را اندازه گیری می کند و هرگونه کند شدن چرخش باعث ترمز فوری کلیه روتورها می شود. "


ویدئویی که Rotor Safety خود را ارائه می دهد اظهار داشت که روتورهای پر سرعت می توانند خطرناک باشند. حتی روتورهای کوچک می توانند به افراد آسیب وارد کنند. ممکن است صدمات جدی باشد. آنها ممکن است از شلوغی تا حتی قطع عضو و از بین رفتن بین باشد. این ارائه دهنده فیلم گفت: هواپیماهای بدون سرنشین که در اطراف حومه شهرها و مراکز جمعیت فعالیت می کنند باید دلیلی برای نگرانی باشند.

اما صبر کنید چه کسی آنقدر محکم است که بتواند دست کسی را مستقیماً در مقابل پره های چرخان قرار دهد؟ این مشکل نیست.

اوان آکرمن در طیف IEEE : "عدم استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین شما به طور کلی توصیه خوبی است ، اما مشکلات معمولاً زمانی اتفاق می افتند که به هر دلیلی هواپیمای بدون سرنشین از کنترل شما فرار کند. شاید این تقصیر شما باشد ، شاید تقصیر این هواپیمای بدون سرنشین باشد. ، این بیت های نخ ریسی می توانند خسارت جدی وارد کنند. "

روتورهای معمولی در 4000-8000 دور در دقیقه می چرخند. روشی محافظتی که محققان پیشنهاد می دهند از ساختارهای موجود دوباره استفاده کنند. آنها گفتند که راه حل آنها به راحتی در چهار موتورهای موجود قابل جابجایی است.

آنها در مقاله ICRA 2018 با عنوان "ایمنی روتور System یک سیستم ایمنی روتور الکترومکانیکی برای هواپیماهای بدون سرنشین" توسط P Pounds و W Deer شرح مفصل و نتایج آزمایش خود را ارائه می دهند. بن Coxworth در New اطلس گفت: این تیم توسط دکتر پاول پوند هدایت می شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود