captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 54
باردید دیروز : 78
بازدید هفته : 524
بازدید ماه : 5642
بازدید سال : 5642
بازدید کلی : 50849
تلنگر کلاس برای یادگیری بهبود یافته: جوانب مثبت و منفی

کلاس درس فلپ چیست؟
یک الگوی آموزشی به نام آموزش تلنگر ، یادگیری تلنگر ، یا کلاس درحال رشد محبوبیت زیادی پیدا می کند. در الگوی سنتی آموزش ، معلم جلوی یک کلاس می ایستد و برای انتقال اطلاعات سخنرانی می کند. سپس دانش آموزان برای تقویت آنچه در کلاس آموخته اند ، تکالیف خود را انجام می دهند. در کلاس درس تلنگر ، روند معکوس می شود. دانش آموزان شب ها از یک فیلم آموزشی استفاده می کنند. آنها روز خود را با انجام کمک های معلم در داخل (یا خارج) کلاس می گذرانند.

در بهترین کلاس های درسی تلنگر ، تکالیف "تلنگر" صرفاً جابجایی کار و کلاس های سنتی کلاس نیست. فیلم هایی که در خانه مشاهده می شوند جالب و لذت بخش هستند. فعالیتهای کلاس یا سفرهای میدانی نه تنها ایده ها را تقویت می کند بلکه باعث غنی سازی و آموزش مهارتهای ارزشمند نیز می شود. طرفداران این سیستم می گویند که تدریس معلوماتی به دانش آموزان خود کمک می کند تا یاد بگیرند. این سیستم برای تدریس درجات مختلف سنی استفاده می شود ، اما این مقاله بطور خاص در مورد آموزش دانش آموزان دبیرستانی یا دبیرستان اعمال می شود.

در یک کلاس درس دانش آموزان غالباً کلاس های مختلفی را انجام می دهند ، مانند پروژه های هنری.
در یک کلاس درس دانش آموزان غالباً کلاس های مختلفی را انجام می دهند ، مانند پروژه های هنری. | منبع
ج. وسلی بیکر دو عبارت را ایجاد کرد که اغلب برای توصیف آموزش تلنگر استفاده می شود: معلم به جای "حکیم روی صحنه" تبدیل به "راهنمای سمت" می شود.

نقش معلم در یک کلاس درس تلنگر
در تدریس تلنگر ، معلم کلاس دو عملکرد را انجام می دهد.

او دانش آموزان را در فعالیتهای مفید ، غنی سازی و تقویت راهنمایی می کند. نمونه هایی از این فعالیت ها شامل انجام آزمایشگاه های آزمایشگاهی ، انجام پروژه های خلاقانه یا چالش ها ، کار در گروه ها ، حل مشکلات تمرین و پاسخ دادن به سؤالات تمرین است.
معلم با کمک به دانش آموزان هنگام بروز مشکلات و توجه فردی به آنها ، نقش معلم را انجام می دهد.
یک کار که معلم در یک کلاس درس انجام نمی دهد ، سخنرانی به کل کلاس است ، غیر از توصیف مراحل آزمایش یا معرفی یک پروژه.


یادگیری نحوه نواختن ساز به نوعی نوعی مهارت ارزشمند و اغلب لذت بخش است.
یادگیری نحوه نواختن ساز به نوعی نوعی مهارت ارزشمند و اغلب لذت بخش است. | منبع
دانش آموزان هنگام یادگیری موسیقی باید به ساز خود نواختند. این نوع فعالیتهای دستی اغلب در کلاس انجام می شود که یادگیری سوپاپ استفاده می شود.

مزایای بالقوه آموزش تلنگر
فیلم ها قابل توقف و پخش مجدد هستند
یکی از مزیت های کلاس های درس پرچم این است که وقتی دانش آموزان با تماشای یک ویدیو اطلاعات را بدست می آورند ، می توانند فیلم را هر چند وقت یکبار مکث یا مجدداً راه اندازی کنند تا درک کنند. این در حین سخنرانی معلم امکان پذیر نیست. برخی از معلمان از دانش آموزان خود می خواهند که بر اساس یک ویدیو یادداشت برداری کنند ، درست همانطور که اگر آنها به یک سخنرانی در کلاس گوش می دادند این کار را می کردند. این نه تنها برای دانش آموزان مفید است بلکه معلم را قادر می سازد تصمیم بگیرد که آیا دانش آموزان واقعاً فیلم را تماشا کرده اند یا خیر.

فعالیت های کلاس می تواند غنی سازی را فراهم کند
در حالت ایده آل ، فعالیت های کلاس انجام شده در یک کلاس درس ، دانش آموزان درک جالب ، واضح تر و غنی تر از یک موضوع را به دانش آموزان می دهند. اگر آنها قبلاً شبانه حقایق اساسی راجع به موضوعی را پوشش داده اند ، فعالیت در طول روز می تواند چالش برانگیزتر باشد. حل مسئله ، تجزیه و تحلیل و کاربرد و کارهای خلاقانه ، عملی و میدانی همه فعالیتهای ارزشمند برای یک کلاس تلنگر هستند. با این حال معلمان برای ترویج غنی سازی برای همه دانش آموزان باید تکالیف را با دقت انتخاب کنند. ایجاد اولین گزینه برای ایجاد یا انتخاب این تکالیف ممکن است وقت گیر باشد.

صرف انتقال اطلاعات ، آموزش نیست.

- کارتر جی وودسون

مزایای بیشتری
دانش آموزان می توانند با سرعت خودشان کار کنند
طرفداران کلاسهای درس تلنگر می گویند که به دانشجویان اجازه می دهند با سرعت خود کار کنند. اگر دانش آموزان در حال مطالعه موضوعی باشند که برای آنها آسان باشد ، می توانند به سرعت پیش روند یا با تکالیف سخت تر یا غنی سازی به چالش کشیده شوند. هنگامی که به یک بخش دشوار رسیدند ، می توانند سرعت خود را کاهش دهند و کمک بیشتری دریافت کنند. با این وجود برخی دانشجویان ممکن است برای انجام تکالیف در مهلت زمانی معقول به مهلت هایی برای تکالیف احتیاج داشته باشند.

در صورت استفاده ، ممکن است استثنائاتی در برنامه سرعت "کار در خود شما" وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، در برخی آزمایشات آزمایشگاهی ایمنی بسیار مهم است. ممکن است کلاس نیاز به انجام آزمایش با هم و در همان زمان داشته باشد تا معلم بتواند فعالیت دانش آموزان را هدایت و نظارت کند. معلمان نباید از دانش آموزانی که وظایف دیگری را در اتاق انجام می دهند ، دور شوند.

سبک های مختلف یادگیری را می توان پذیرفت
در تدریس تلنگر ، معلمان وقت زیادی را صرف تعامل با دانش آموزان خود می کنند و بازخورد می دهند. یک معلم و دانش آموز به دلیل این تعامل ممکن است رابطه بهتری برقرار کند. معلمان همچنین فرصت بیشتری برای قرار دادن سبک های مختلف یادگیری دانش آموزان خود در یک کلاس تلنگر دارند. به دانش آموزان می توان تکالیف فردی داده شد.

کلاس درس فلپ چیست؟
یک الگوی آموزشی به نام آموزش تلنگر ، یادگیری تلنگر ، یا کلاس درحال رشد محبوبیت زیادی پیدا می کند. در الگوی سنتی آموزش ، معلم جلوی یک کلاس می ایستد و برای انتقال اطلاعات سخنرانی می کند. سپس دانش آموزان برای تقویت آنچه در کلاس آموخته اند ، تکالیف خود را انجام می دهند. در کلاس درس تلنگر ، روند معکوس می شود. دانش آموزان شب ها از یک فیلم آموزشی استفاده می کنند. آنها روز خود را با انجام کمک های معلم در داخل (یا خارج) کلاس می گذرانند.

در بهترین کلاس های درسی تلنگر ، تکالیف "تلنگر" صرفاً جابجایی کار و کلاس های سنتی کلاس نیست. فیلم هایی که در خانه مشاهده می شوند جالب و لذت بخش هستند. فعالیتهای کلاس یا سفرهای میدانی نه تنها ایده ها را تقویت می کند بلکه باعث غنی سازی و آموزش مهارتهای ارزشمند نیز می شود. طرفداران این سیستم می گویند که تدریس معلوماتی به دانش آموزان خود کمک می کند تا یاد بگیرند. این سیستم برای تدریس درجات مختلف سنی استفاده می شود ، اما این مقاله بطور خاص در مورد آموزش دانش آموزان دبیرستانی یا دبیرستان اعمال می شود.

در یک کلاس درس دانش آموزان غالباً کلاس های مختلفی را انجام می دهند ، مانند پروژه های هنری.
در یک کلاس درس دانش آموزان غالباً کلاس های مختلفی را انجام می دهند ، مانند پروژه های هنری. | منبع
ج. وسلی بیکر دو عبارت را ایجاد کرد که اغلب برای توصیف آموزش تلنگر استفاده می شود: معلم به جای "حکیم روی صحنه" تبدیل به "راهنمای سمت" می شود.

نقش معلم در یک کلاس درس تلنگر
در تدریس تلنگر ، معلم کلاس دو عملکرد را انجام می دهد.

او دانش آموزان را در فعالیتهای مفید ، غنی سازی و تقویت راهنمایی می کند. نمونه هایی از این فعالیت ها شامل انجام آزمایشگاه های آزمایشگاهی ، انجام پروژه های خلاقانه یا چالش ها ، کار در گروه ها ، حل مشکلات تمرین و پاسخ دادن به سؤالات تمرین است.
معلم با کمک به دانش آموزان هنگام بروز مشکلات و توجه فردی به آنها ، نقش معلم را انجام می دهد.
یک کار که معلم در یک کلاس درس انجام نمی دهد ، سخنرانی به کل کلاس است ، غیر از توصیف مراحل آزمایش یا معرفی یک پروژه.


یادگیری نحوه نواختن ساز به نوعی نوعی مهارت ارزشمند و اغلب لذت بخش است.
یادگیری نحوه نواختن ساز به نوعی نوعی مهارت ارزشمند و اغلب لذت بخش است. | منبع
دانش آموزان هنگام یادگیری موسیقی باید به ساز خود نواختند. این نوع فعالیتهای دستی اغلب در کلاس انجام می شود که یادگیری سوپاپ استفاده می شود.

مزایای بالقوه آموزش تلنگر
فیلم ها قابل توقف و پخش مجدد هستند
یکی از مزیت های کلاس های درس پرچم این است که وقتی دانش آموزان با تماشای یک ویدیو اطلاعات را بدست می آورند ، می توانند فیلم را هر چند وقت یکبار مکث یا مجدداً راه اندازی کنند تا درک کنند. این در حین سخنرانی معلم امکان پذیر نیست. برخی از معلمان از دانش آموزان خود می خواهند که بر اساس یک ویدیو یادداشت برداری کنند ، درست همانطور که اگر آنها به یک سخنرانی در کلاس گوش می دادند این کار را می کردند. این نه تنها برای دانش آموزان مفید است بلکه معلم را قادر می سازد تصمیم بگیرد که آیا دانش آموزان واقعاً فیلم را تماشا کرده اند یا خیر.

فعالیت های کلاس می تواند غنی سازی را فراهم کند
در حالت ایده آل ، فعالیت های کلاس انجام شده در یک کلاس درس ، دانش آموزان درک جالب ، واضح تر و غنی تر از یک موضوع را به دانش آموزان می دهند. اگر آنها قبلاً شبانه حقایق اساسی راجع به موضوعی را پوشش داده اند ، فعالیت در طول روز می تواند چالش برانگیزتر باشد. حل مسئله ، تجزیه و تحلیل و کاربرد و کارهای خلاقانه ، عملی و میدانی همه فعالیتهای ارزشمند برای یک کلاس تلنگر هستند. با این حال معلمان برای ترویج غنی سازی برای همه دانش آموزان باید تکالیف را با دقت انتخاب کنند. ایجاد اولین گزینه برای ایجاد یا انتخاب این تکالیف ممکن است وقت گیر باشد.

صرف انتقال اطلاعات ، آموزش نیست.

- کارتر جی وودسون

مزایای بیشتری
دانش آموزان می توانند با سرعت خودشان کار کنند
طرفداران کلاسهای درس تلنگر می گویند که به دانشجویان اجازه می دهند با سرعت خود کار کنند. اگر دانش آموزان در حال مطالعه موضوعی باشند که برای آنها آسان باشد ، می توانند به سرعت پیش روند یا با تکالیف سخت تر یا غنی سازی به چالش کشیده شوند. هنگامی که به یک بخش دشوار رسیدند ، می توانند سرعت خود را کاهش دهند و کمک بیشتری دریافت کنند. با این وجود برخی دانشجویان ممکن است برای انجام تکالیف در مهلت زمانی معقول به مهلت هایی برای تکالیف احتیاج داشته باشند.

در صورت استفاده ، ممکن است استثنائاتی در برنامه سرعت "کار در خود شما" وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، در برخی آزمایشات آزمایشگاهی ایمنی بسیار مهم است. ممکن است کلاس نیاز به انجام آزمایش با هم و در همان زمان داشته باشد تا معلم بتواند فعالیت دانش آموزان را هدایت و نظارت کند. معلمان نباید از دانش آموزانی که وظایف دیگری را در اتاق انجام می دهند ، دور شوند.

سبک های مختلف یادگیری را می توان پذیرفت
در تدریس تلنگر ، معلمان وقت زیادی را صرف تعامل با دانش آموزان خود می کنند و بازخورد می دهند. یک معلم و دانش آموز به دلیل این تعامل ممکن است رابطه بهتری برقرار کند. معلمان همچنین فرصت بیشتری برای قرار دادن سبک های مختلف یادگیری دانش آموزان خود در یک کلاس تلنگر دارند. به دانش آموزان می توان تکالیف فردی داده شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود