captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 92
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 15
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 227
بازدید سال : 1028
بازدید کلی : 78728
فورد ، شرکت اسکلت اسکلت فشار در کارهای سربار است

کارگران فورد در حال آزمایش اسکلت پوشیدنی پوشیده در یک کارخانه مونتاژ هستند و شانه ها و کمر آنها می تواند از این برنامه بهره مند شود.


EksoVest همکاری بین فورد و Ekso Bionics مستقر در کالیفرنیا است. در یک ویدئویی که در ماه نوامبر منتشر شد ، EksoWorks و Ford با هم همکاری کردند تا احتمال برق بدون درد را اثبات کنند. در این مثال ، پیشنهاد شده است بدون نیاز به مقابله با شانه ها و کمرهای استرس شده ، به کارگر مونتاژ اتومبیل قدرت داده شود.

شانه به عنوان یکی از نقاط ضعف ترین وظایف مونتاژ فیزیکی دیده می شود. برخی از کارگران تحت تأثیر خواسته های فیزیکی کار تکراری در سربار هستند که منجر به درد و درد می شود. به گفته این گزارش ، برخی از کارگران خط مونتاژ به طور متوسط ​​روزانه 4600 بار یا در حدود 1 میلیون بار در سال دست خود را بلند می کنند و احتمال خستگی یا آسیب دیدگی را افزایش می دهد.

SC Stuart در PCMag : "علیرغم برنامه ریزی پیشرفته ارگونومیک مجازی ، شانه در اکثر وظایف مونتاژ بدنی برای 3500 نفر در اینجا کار می کند. متصل به اپراتورهای انسانی. "


این فن آوری اسکلت اسکلتی فوقانی بدن را بالا می برد و از آن پشتیبانی می کند و باعث می شود عملکرد مشاغل خط مونتاژ آسان تر شود.

یک نظر بیننده در مورد این ویدئو گفت: "هرکسی که زیر اتومبیل خود در جکدست کار کرده است ، می داند که چقدر ممکن است دست شما را بالا ببرد درست بعد از چند ساعت ابزار و قطعات بلند کردن ، چه رسد به کسی که این کار را تمام روز ، / هر روز انجام دهد."

پوشیدن جلیقه به معنای کرنش کمتری روی شانه ها و کمر است. نتایج؟ طبق این فیلم ، فورد شاهد کاهش 90 درصدی در مسائل ارگونومیکی مانند کارهایی بود که نصب قطعات سخت آن را شامل می شود.

EksoVest به هر بازو کمک می کند ، زیرا آنها از بالای سر برداشته شده اند و در طول یک تغییر کامل برون یابی می شوند ، پس از رسیدن هزاران سربار ، در تسکین شانه از یک بار سنگین ، همانطور که در ExtremeTech ذکر شده ، کار بزرگی است .

در این ویدئو آمده است که پشتیبانی از کارگران متحد اتومبیل و فورد پشتیبانی شده است. جلیقه در دو گیاه آمریکا خلبان می شود. آزمایشات در سایر مناطق از جمله اروپا و آمریکای جنوبی برنامه ریزی شده است.



با توجه به اینکه شانه ها برای ترمیم مفاصل بسیار گران هستند ، چرا یک شرکت خودروسازی بسته به نیروی کار خط مونتاژ علاقه ای ندارد؟ به نقل از PCMag ، Marty Smets ، کارشناس فنی ، سیستم های انسانی و ساخت مجازی ، اظهار داشت : "ما نمی خواهیم که افراد بعد از 25 سال در کارخانه بازنشسته شوند و قادر به نوسان کردن باشگاه گلف یا نوه نباشند ، زیرا بدن آنها چنین است. فرسوده

جلیقه را می توان متناسب با هر کارگر متناسب با آن تنظیم کرد. بیل هوارد ، ExtremeTech ، یادداشت های دیگری درباره جلیقه داشت. متناسب با کارگران از 5 فوت قد تا 6 فوت-4 است. هوارد نوشت: "این تا حدودی غیر عادی است که از آن استفاده نمی شود ؛ در عوض ، این نیرو از چشمه ها ناشی می شود."

سایت این شرکت اعلام کرده است که کارگر از سطح قابل توجهی پشتیبانی برای کارهای سربار (1) برخوردار خواهد بود که به هیچ وجه به هیچ ابزاری احتیاج ندارد یا (2) وظایفی که نیاز به ابزارهایی دارد که تقریباً 8 پوند وزن دارند.

Smets : "ما شاهد بودیم که اسکلتهای اسکلتهای زیادی در حال توسعه هستند ، اما چیزی برای ساخت خودرو ساخته نشده است."

یک جلیقه نمونه اولیه از Ekso Bionics بیش از 15 پوند وزن داشت. ExtremeTech گفت ، نسخه سبک تر مورد استفاده در آزمایشات چاپی سه بعدی بود .

بعد چی؟ در حال حاضر ، یک مطالعه تولید در حال انجام است که اپراتورها می توانند جلیقه را بپوشند و در مطالعه شرکت کنند. مرحله بعدی آزمایشگاه انجام می شود ، جایی که داده هایی برای مقایسه سطح آسیب و کرنش برای کسانی که پوشیده هستند ، یا لباس نمی پوشند ، می تواند پشتیبانی اسکلت اسکلت را ضبط کند.

جالب است که Ekso Bionics در آن زمان اکثراً به دلیل حضور در بخش پزشکی به عنوان شرکتی که در پشت اسکلت اسکلت قرار داشت مشهور بود تا بتواند از راهپیمایی paraplegics پیاده کند.

کارگران فورد در حال آزمایش اسکلت پوشیدنی پوشیده در یک کارخانه مونتاژ هستند و شانه ها و کمر آنها می تواند از این برنامه بهره مند شود.


EksoVest همکاری بین فورد و Ekso Bionics مستقر در کالیفرنیا است. در یک ویدئویی که در ماه نوامبر منتشر شد ، EksoWorks و Ford با هم همکاری کردند تا احتمال برق بدون درد را اثبات کنند. در این مثال ، پیشنهاد شده است بدون نیاز به مقابله با شانه ها و کمرهای استرس شده ، به کارگر مونتاژ اتومبیل قدرت داده شود.

شانه به عنوان یکی از نقاط ضعف ترین وظایف مونتاژ فیزیکی دیده می شود. برخی از کارگران تحت تأثیر خواسته های فیزیکی کار تکراری در سربار هستند که منجر به درد و درد می شود. به گفته این گزارش ، برخی از کارگران خط مونتاژ به طور متوسط ​​روزانه 4600 بار یا در حدود 1 میلیون بار در سال دست خود را بلند می کنند و احتمال خستگی یا آسیب دیدگی را افزایش می دهد.

SC Stuart در PCMag : "علیرغم برنامه ریزی پیشرفته ارگونومیک مجازی ، شانه در اکثر وظایف مونتاژ بدنی برای 3500 نفر در اینجا کار می کند. متصل به اپراتورهای انسانی. "


این فن آوری اسکلت اسکلتی فوقانی بدن را بالا می برد و از آن پشتیبانی می کند و باعث می شود عملکرد مشاغل خط مونتاژ آسان تر شود.

یک نظر بیننده در مورد این ویدئو گفت: "هرکسی که زیر اتومبیل خود در جکدست کار کرده است ، می داند که چقدر ممکن است دست شما را بالا ببرد درست بعد از چند ساعت ابزار و قطعات بلند کردن ، چه رسد به کسی که این کار را تمام روز ، / هر روز انجام دهد."

پوشیدن جلیقه به معنای کرنش کمتری روی شانه ها و کمر است. نتایج؟ طبق این فیلم ، فورد شاهد کاهش 90 درصدی در مسائل ارگونومیکی مانند کارهایی بود که نصب قطعات سخت آن را شامل می شود.

EksoVest به هر بازو کمک می کند ، زیرا آنها از بالای سر برداشته شده اند و در طول یک تغییر کامل برون یابی می شوند ، پس از رسیدن هزاران سربار ، در تسکین شانه از یک بار سنگین ، همانطور که در ExtremeTech ذکر شده ، کار بزرگی است .

در این ویدئو آمده است که پشتیبانی از کارگران متحد اتومبیل و فورد پشتیبانی شده است. جلیقه در دو گیاه آمریکا خلبان می شود. آزمایشات در سایر مناطق از جمله اروپا و آمریکای جنوبی برنامه ریزی شده است.



با توجه به اینکه شانه ها برای ترمیم مفاصل بسیار گران هستند ، چرا یک شرکت خودروسازی بسته به نیروی کار خط مونتاژ علاقه ای ندارد؟ به نقل از PCMag ، Marty Smets ، کارشناس فنی ، سیستم های انسانی و ساخت مجازی ، اظهار داشت : "ما نمی خواهیم که افراد بعد از 25 سال در کارخانه بازنشسته شوند و قادر به نوسان کردن باشگاه گلف یا نوه نباشند ، زیرا بدن آنها چنین است. فرسوده

جلیقه را می توان متناسب با هر کارگر متناسب با آن تنظیم کرد. بیل هوارد ، ExtremeTech ، یادداشت های دیگری درباره جلیقه داشت. متناسب با کارگران از 5 فوت قد تا 6 فوت-4 است. هوارد نوشت: "این تا حدودی غیر عادی است که از آن استفاده نمی شود ؛ در عوض ، این نیرو از چشمه ها ناشی می شود."

سایت این شرکت اعلام کرده است که کارگر از سطح قابل توجهی پشتیبانی برای کارهای سربار (1) برخوردار خواهد بود که به هیچ وجه به هیچ ابزاری احتیاج ندارد یا (2) وظایفی که نیاز به ابزارهایی دارد که تقریباً 8 پوند وزن دارند.

Smets : "ما شاهد بودیم که اسکلتهای اسکلتهای زیادی در حال توسعه هستند ، اما چیزی برای ساخت خودرو ساخته نشده است."

یک جلیقه نمونه اولیه از Ekso Bionics بیش از 15 پوند وزن داشت. ExtremeTech گفت ، نسخه سبک تر مورد استفاده در آزمایشات چاپی سه بعدی بود .

بعد چی؟ در حال حاضر ، یک مطالعه تولید در حال انجام است که اپراتورها می توانند جلیقه را بپوشند و در مطالعه شرکت کنند. مرحله بعدی آزمایشگاه انجام می شود ، جایی که داده هایی برای مقایسه سطح آسیب و کرنش برای کسانی که پوشیده هستند ، یا لباس نمی پوشند ، می تواند پشتیبانی اسکلت اسکلت را ضبط کند.

جالب است که Ekso Bionics در آن زمان اکثراً به دلیل حضور در بخش پزشکی به عنوان شرکتی که در پشت اسکلت اسکلت قرار داشت مشهور بود تا بتواند از راهپیمایی paraplegics پیاده کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 790
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : 0



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود